torsdag 4 juli 2013

Ljuva toner

Bästa albumet att lyssna på just nu. När jag åker tåg, dansar, sover, fixar, lever.


Idag har jag varit på bio, Rigoletto VIP - The lone ranger. Med Depp. Bra film, underbar musik. vet inte varför jag fastnade för musiken, jag bara gjorde.

Igår fick Felix en ny cykel. Supertomten kom med den. En hemlig överraskning om Felix slutade med napp. Han slutade i måndags, cykeln kom igår. Inte ett ljud om nappen har jag hört. Nu är han stor på riktigt. Det var lixom bara nappen som höll honom kvar i bebis. Min bebis.





Jag och D åt en broccolisoppa med ädelost, hembakt bröd och ett glas vitt på altanen. Mycket mindre ädelost nästa gång och ett syrligare vin. Semester är fantastiskt. Vi har tid att laga bra mat, umgås, slappa, och bara vara. Gro in i vårt nya hus. Bona, tänka nytt, tänka om. Ingen stress. Vi är lyckliga.


<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar